zondag 6 oktober 2013

Najaar en Winterkleuren Nagellak


Mooie diepe CND najaarskleuren van 2013


Houd je ook zo van de herfst? Wanneer de bladeren weer vallen, de beukenootjes en kastanjes voor het oprapen liggen, de kachel weer aangaat en het behaaglijke gevoel over je komt van warmte en diepe kleuren. Zin om je nagels weer in mooie diepe kleuren te (laten) lakken. De nieuwste najaarskleuren van CND Shellac zijn binnen. Heb je ze al gezien?
De Forbidden Collectie is top! 

Mijn favoriet is Night Glimmer, een mooie diepe middenbruine kleur met een glimmertje. Hij dekt goed. De naam Dark Dahlia trok mij direct. De kleur is net zo mooi als de naam; een prachtig winterkleurtje: heel erg donker paars. Blue Rapture is een prachtig diepblauwe lak. Tinted Love, ook een van mijn favorieten; een mooi dieprode lak voor een prachtige intens diepe herfstlook.


  • Blue Rapture
  • Burnt Romance
  • Dark Dahlia
  • Night Glimmer
  • Steel Gaze
  • Tinted Love


De Shellac van CND blijft echt heel lang goed. Ook voor priegelaars als ik. Als er maar 1 nagel niet perfect zit, dan priegel ik net zolang totdat de lak verdwenen is. Gevolg: een bankstel vol nagellakrestjes na een avondje tv-kijken. De Shellac daarentegen is zo glad en sterk dat je dagen niet naar je nagels hoeft om te kijken. 

Wekenlang mooie nagels, behandeling € 30,00 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten